MX15_LIFESTYLE_AP_female ripped back victory_wall_lores

FIT POINT: PROFESSIONALS IN BEWEGING

MX14_LIFESTYLE_female_sitting_side_lakemills lores

RELAX REFRESH REVIVE

MX15_LIFESTYLE_male-female-standing-pike-stretch-w-trainer_intrinity lores

STRESS FREE ZONE

MX15_LIFESTYLE_male-female-workout-group_connexus lores

GET FIT TOGETHER

Myride+ IFS 19

ENJOY THE ADVENTURE

FAQ

Faq voorbeeld

De FeelGoodClubs beschikken samen over een eigen en intern opleidingsplatform. Via www.feelgood-onlineacademy.nl kan kennis worden overgedragen of herhaald. Nieuwe protocollen worden via deze academy eenvoudig en snel geimplementeerd. Competenties worden in groepen georganiseerd waarbij de kosten laag blijven omdat we het intern en binnen het collectief organiseren. Samenwerken is een kernwaarden, en ook voor opleiden werken we graag samen met derden.

Wat is de NPS-score

De Net Promoter Score (NPS) is een simpele, maar krachtige metric om klantentevredenheid te meten via een enquête. Door slechts één vraag te stellen komt u te weten wat uw klanten van u merk, product of dienst vinden.